
Meta Business Partner
5.0
at Shoptet
Kdo na projektu pracoval



Dodávané služby
Facebook Ads kampaň
Instagram Ads kampaň
Cíle
85x increase in investment in Meta Ads
12% PNO
3x opened new markets
Detail clienta
Basket obchod je největší shop s basketbalovými botami, oblečením a doplňky v České republice. Naleznete u nich vše od ponožek až po exkluzivní releasy limitovaných edicí Jordan Retro. Mají pobočky v Praze a Brně, ale hlavním zdrojem obratu je e-shop.
Spolupráci jsme zahájili v březnu 2019. Do té doby klient nevyužíval výkonnostní reklamu na sociálních sítích. Sám ale vytvářel velmi kvalitní obsah a povedlo se mu vybudovat stránku na Facebooku s vice než 50 0000 sledujícími.
S čím klient potřeboval pomoci?
❌ Problém:
Na webu nebyl implementovaný Facebook Pixel a ani nebyly spuštěné žádné výkonnostní kampaně, ať už na Facebooku či na Instagramu. Neměli jsme tedy žádná výchozí data a tak bylo třeba vše vybudovat od začátku.
Z naší zkušenosti víme, že je vhodné, aby Facebook Pixelu sbíral data dlouhodobě a ideálně ještě před začátkem kampaní. Čím více dat Facebook Pixel má, tím efektivnější je cílení reklam. Můžete tak rychleji dosáhnout vyššího ROAS.
To stejné platí o historii reklamního účtu. Uděláte-li při přebírání reklamního účtu důkladný audit, zjistíte, co historicky dobře fungovalo, a čeho je třeba se naopak vyvarovat. Plánování a nastavení nových kampaní je tak přesnější a rychlejší.
🎯 Cíl:
Navýšit prodeje e-shopu s minimálním ROAS 10.
Naše řešení
Implementovali jsme Facebook Pixel pro e-commerce
Spustili jsme DPA kampaně na prospecting a remarketing
Pomohli jsme s přípravou grafických podkladů – fotky, bannery, videa
Od prvního dne jsme se zaměřili na konverzní a katalogové kampaně, které dlouhodobě přinášejí nejlepší výsledky
Otestovali jsme desítky audiencí podle zájmů a našli několik vítězných, které přinášejí vysoký ROAS dodnes
Následně jsme vytvořili value based lookalike (podobné uživatele zákazníkům s nejvyšší hodnotou objednávky) a nechali Facebook najít jim podobné na základě již získaných dat
S narůstajícím reklamním kreditem a daty ve Facebook Pixelu postupně přecházíme na zcela otevřené cílení.