Cz En
Služby & Ceník Případové studie O nás Volné pozice 🎙️Podcast Blog Kontakt Logo

Poslechněte si Socials Podcast 🎤

Jste majitel/ka e-shopu nebo online marketér/ka a hledáte praktické rady a inspiraci od ostatních kolegů? Tak to jste tady správně. Socials podcast je vaším průvodcem světem online marketingu a e-commerce.

Arrow

Daniel Bauer a Otakar Lucák jsou zakladatelé digitální agentury Socials. Se svým týmem spravují milionové rozpočty v Meta Ads, Google Ads, S-kliku a dalších platformách. Pomáhají desítkám e-shopů růst rychleji a efektivněji. Do podcastu si zvou ty největší odborníky na online marketing kteří se rádi dělí o své zkušenosti. Nebudete poslouchat suchou teorii, ale reálné zkušenosti a praktické tipy, které můžete aplikovat ve svém podnikání.

Naším cílem je sdílet know-how z ecommerce i online marketingu.

Epizody

#42 - Tomáš Rajchl - CEO Foxdeli: ,,Za pozdní doručení zásilky může majitel e-shopu, ne dopravce!” Vylepšete ponákupní komunikaci se zákazníkem!

Pouze 1 z 26 zákazníků si postěžuje! Jinými slovy, pouze od 4 % vašich zákazníků se dočkáte upřímné zpětné vazby. Co to pro vás znamená? Abyste mohli posouvat svou firmu kupředu, je v zájmu každ ...číst více

Pouze 1 z 26 zákazníků si postěžuje! Jinými slovy, pouze od 4 % vašich zákazníků se dočkáte upřímné zpětné vazby. Co to pro vás znamená? Abyste mohli posouvat svou firmu kupředu, je v zájmu každého majitele firmy, aby věnoval svou pozornost již stávajícím zákazníkům a to ideálně ihned v ponákupní fázi. O tomto tématu jsme si povídali s Tomášem Rajchlem, CEO ponákupní marketingové platformy Foxdeli.

V TOMTO DÍLE SE DOZVÍTE:

– Proč a jak musíte pečovat o vztah se zákazníkem i po objednávce? 

– Jaký je nejkritičtější moment v ponákupním procesu?

– Může za pozdní doručení zásilky e-shop nebo dopravce?

❤️ Sledujte nás:

Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

TikTok: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

💬 Potřebujete pomoci s propagací vašeho e-shopu?

Napište nám 👉🏼 hello@socials.cz

Vyplňte nezávaznou poptávku 👉🏼 ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.socials.cz/kontakt⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

číst méně

#41 - Dan Višňák - Jak udělat z e-shopu ziskovou mašinu?

Do studia jsme pozvali Dana Višňáka, zakladatele programu EshopBooster. Dan se maximálně orientuje na růst e-shopů, což s naprostým přehledem v podcastu potvrzuje na mnoha konkrétních příkladech z praxe. ...číst více

Do studia jsme pozvali Dana Višňáka, zakladatele programu EshopBooster. Dan se maximálně orientuje na růst e-shopů, což s naprostým přehledem v podcastu potvrzuje na mnoha konkrétních příkladech z praxe. Svými radami pomohl majitelům e-shopů jako jsou například Rybízák, Ovečkárna, Bezvapostele či Světplodů.cz.

V TOMTO DÍLE SE DOZVÍTE:

– Co rozhoduje o tom, zdali u vás zákazník nakoupí či nenakoupí?

– Proč musíte bezpodmínečně znát touhy a přání svého zákazníka?

– Jak pracovat s obsahem na svém e-shopu?

– Co udělat pro to, abyste s konkurencí nemuseli bojovat jen pomocí slev? Nenechte si ujít tuto fascinující konverzaci a získejte cenné tipy, které můžete okamžitě implementovat do svého podnikání.

LÍBILA SE VÁM TATO EPIZODA? Klikněte na tlačítko “odebírat” a zanechte nám komentář. Jedině tak můžeme šířit informace z podcastu mezi další podnikatele či markeťáky a společně tak zlepšovat českou e-commerce.

DALŠÍ ZDROJE:

EshopBooster: https://eshopbooster.cz/

E-mail: dan@eshopbooster.cz

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/daniel-vi%C5%A1%C5%88%C3%A1k-88504b5a/

YouTube: https://www.youtube.com/@UCMDD3Qj5Z_hkRP-7vn4hNsA

❤️ Sledujte nás:

Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

TikTok: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

💬 Potřebujete pomoci s propagací vašeho e-shopu?

Napište nám 👉🏼 hello@socials.cz

Vyplňte nezávaznou poptávku 👉🏼 ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.socials.cz/kontakt⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

číst méně

#40 - 13 lekcí z 13 epizod - Kája Kachyňová, Lukáš Pítra, Pavel Cahlík, Honza Bartoš & další

Máme tady 40. epizodu Socials podcastu! K oslavě menších kulatin jsem z 13 posledních dílů vybral 13 lekcí, které mě osobně nejvíc zaujaly. JAKÉ TO JSOU? 27. díl: Honza Bartoš & jeho přístup k fl ...číst více

Máme tady 40. epizodu Socials podcastu! K oslavě menších kulatin jsem z 13 posledních dílů vybral 13 lekcí, které mě osobně nejvíc zaujaly.

JAKÉ TO JSOU?

27. díl: Honza Bartoš & jeho přístup k flash akcím

28. díl: Proč se neshodují výsledky v Google Analytics 4 s výsledky v reklamním účtu na Facebooku

29. díl: Tereza Paverová z Černá na bílé a její podpora všem odvážným podnikatelům

30. díl: S Pavlem Cahlíkem o tom, proč si na investici do brandu musíte prvně vydělat pomocí výkonnostního marketingu.

31. díl: Lištu s konkurenčními výhodami má na webových stránkách každý. Máte ale ty správné? Zeptali jsme se Zbyška Nádeníka, specialisty na UX.

32. díl: Platíte si reklamu na Facebooku a Instagramu, ale nechce se vám vytvářet organický obsah na sociální sítě? Měli byste začít, protože nevědomky škodíte své reklamě. Zapomenout také nesmíte na správné vyhodnocování.

33. díl: Jaká je budoucnost českého e-commerce? Krutou odpověď nám poskytl Michal Krutiš, byznys stratég.

34. díl: Spustit Facebook reklamu a objednávky se budou hrnout! Mýtus, kterým se řídí někteří e-shopaři. Jedním ze 7 kroků pro úspěšné placené kampaně je sexy nabídka.

35. díl: E-mail marketing, žolík mnoha e-shopařů. Využíváte ho naplno? O automatizacích a akčních kampaní.

36. díl: Michal Janík, podnikatel řídící holding o 10 firmách, nám odkrývá tajemství jeho byznysového tažení a představuje svůj no-code nástroj Mergado.

37. díl: Vytvářejte pravidelně hodnotný obsah a objednávky začnou narůstat. Jak takový obsah vytvářet? Karolína Kachyňová odkrývá tajemství, jak příspěvky připravuje ona sama!

38. díl: Dámy a pánové, přichystejte si papír a tužku a přivítejte advokátku Petru Dolejšovou. Petra v teaseru vysvětluje rozdíl mezi reklamací a odstoupením od smlouvy.

39. díl: Zákaznickou péči dělají všechny e-shopy, akorát, že vůbec. Lukáš Pítra nám v tomto krátkém klipu vysvětluje, proč byste svým zákazníkům měli volat a jak na to.

NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT DÁL?

1. Brzy vyjde epizoda s Danem Višňákem, majitelem projektu Eshopbooster.

2. Tomáš Rajchl, CEO Foxdeli, představí rychle expandující nástroj, který využívají velcí hráči nejen na českém trhu. (Nejedná se o placenou spolupráci!)

3. Dlouho jste se ptali na epizody o SEO. Tak je dostanete!

4. A pak očekávejte díly o analytice, kreativitě a komunikaci na sociálních sítích.

❤️ Sledujte nás: Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ TikTok: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ 💬 Potřebujete pomoci s propagací vašeho e-shopu?

Napište nám 👉🏼 hello@socials.cz

Vyplňte nezávaznou poptávku 👉🏼 ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.socials.cz/kontakt⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

číst méně

#39 - Lukáš Pítra - Jak uspět s e-shopem? Nakopněte zákaznickou péči!

Dnešním hostem je Lukáš Pítra, odborník na zákaznickou zkušenost a marketing od SEO přes PPC až po UX a CX. Lukáš si stanovil vskutku nemalý cíl, a to navrátit zákazníka do managementu firmy. Tento d ...číst více

Dnešním hostem je Lukáš Pítra, odborník na zákaznickou zkušenost a marketing od SEO přes PPC až po UX a CX. Lukáš si stanovil vskutku nemalý cíl, a to navrátit zákazníka do managementu firmy. Tento díl je natřískaný informacemi o customer experience nejen pro e-shopy.

V této epizodě se dozvíte:
👉 Jak zlepšit zákaznickou zkušenost na vašem e-shopu
👉 Jaké jsou nejnovější trendy v CX pro rok 2024
👉 Jak budovat prozákaznickou kulturu ve vaší firmě
👉 Tipy pro nábor a řízení týmu v oblasti CX a marketingu
👉 Osobní zkušenosti a rady z freelancingu

Nenechte si ujít tuto fascinující konverzaci a získejte cenné tipy a nástroje, které můžete okamžitě implementovat do svého podnikání.

Lukáš Pítra: https://www.lukaspitra.cz/
E-mail: jsem@lukaspitra.cz
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/lukaspitra/
Baymard.com (=Baymard Institute je renomovaný zdroj informací zaměřený na CX a UX): https://baymard.com/ Perfectcrowd: https://www.perfectcrowd.cz/
Behavio: https://behaviolabs.com/cs/
Gallup: https://www.gallup.com/home.aspx

❤️ Sledujte nás: Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠
Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠
TikTok: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠
LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

💬 Potřebujete pomoci s propagací vašeho e-shopu? 👉🏼 ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.socials.cz/kontakt⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

číst méně

#38 - Petra Dolejšová - základy práva pro e-shopy: Jak na slevy, cookies, AI, reklamace, GDPR a influencery

V této epizodě Socials Podcastu přivítáme advokátku Petru Dolejšovou, která je známá svou schopností převádět složitou právničinu do normální lidské řeči. Dozvíte se: 👉 Co vše musí obsahov ...číst více

V této epizodě Socials Podcastu přivítáme advokátku Petru Dolejšovou, která je známá svou schopností převádět složitou právničinu do normální lidské řeči.

Dozvíte se:

👉 Co vše musí obsahovat správná smlouva

👉 a proč ji musíte mít se svým fotografem a grafikem

👉 jaké sankce vás čekají, když si špatně nastavíte cookies lištu

👉 jakých chyb se vyvarovat při práci se slevami na e-shopu

👉 jak by měla vypadat spolupráce s influencery

👉 proč musíte každou placenou spolupráci viditelně označit

👉 jaké jsou správné postupy při reklamaci

👉 kdy může zákazník odstoupit od smlouvy

👉 a v neposlední řadě, proč byste měli být obezřetní s užíváním GPT

Petra je UNICORN! Přesvědčte se sami!

Petra Dolejšová: https://petradolejsova.cz/

(doporučujeme: přihlaste se k newsletteru)

E-mail: petra@bezparagrafu.cz 

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/petradolejsova/

Blog: https://www.petradolejsova.cz/blog

Digisemestr kurz (DOPORUČUJEME!): https://online.digisemestr.cz/nabidka-kurzu/pravo-v-marketingu-a-e-commerce-s-petrou-dolejsovou/

Webináře: https://www.petradolejsova.cz/moje-webinare

❤️ Sledujte nás: Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ TikTok: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

💬 Potřebujete pomoci s propagací vašeho e-shopu? 👉🏼 Napište nám na hello@socials.cz

číst méně

#37 - Karolína Kachyňová - Jak prodávat na sociálních sítích, budovat komunitu a točit virální Reels

V dnešní epizodě se setkáváme s Karolínou Kachyňovou, kterou můžete znát z Instagramu jako “jaknareklamuasite”. Karolína se s námi podělí o své rozsáhlé zkušenosti s tvorbou obsahu na soc ...číst více

V dnešní epizodě se setkáváme s Karolínou Kachyňovou, kterou můžete znát z Instagramu jako “jaknareklamuasite”. Karolína se s námi podělí o své rozsáhlé zkušenosti s tvorbou obsahu na sociálních sítích a nabídne praktické tipy, jak zaujmout publikum a zvýšit prodej.
👉 Jak tvořit obsah na sociálních sítích, aby zaujal a podpořil prodej
👉 Jak budovat a udržovat aktivní komunitu na sítích
👉 Praktické tipy na natáčení, editaci a publikaci Reels
👉 Jak nastavit efektivní proces pro tvorbu desítek videí měsíčně

Pokud se chcete dozvědět, jak efektivně využívat sociální sítě pro váš byznys a zároveň si udržet zdravý rozum, tato epizoda je pro vás!

❤️ Sledujte nás:
Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠
Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠
TikTok: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz
⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

DALŠÍ ZDROJE DALŠÍ ZDROJE
https://www.youtube.com/@UC9fVGTNfp5l6FHK2mzs5jZg
https://www.instagram.com/jaknareklamuasite
https://www.linkedin.com/in/karolina-kachynova/
Kurz prodeje na Instagramu: https://www.kurzprodejenainsta.cz/

💬 Potřebujete pomoci s propagací vašeho e-shopu? 👉🏼 ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.socials.cz/kontakt⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

číst méně


#36 - Michal Janík - Jak zvýšit zisk pomocí Mergada

V této epizodě jsme měli tu čest přivítat Michala Janíka, zakladatele Mergada a úspěšného podnikatele, který kromě Mergada řídí dalších 9 firem. Michal se s námi podělil nejen o to, jakým způsobe ...číst více

V této epizodě jsme měli tu čest přivítat Michala Janíka, zakladatele Mergada a úspěšného podnikatele, který kromě Mergada řídí dalších 9 firem. Michal se s námi podělil nejen o to, jakým způsobem Mergado napomáhá zvýšit zisk e-shopům, ale zejména o své podnikatelské zkušenosti z řízení firem a týmů.

Dozvíte se:

👉 Jak Michal zvládá řídit 10 firem

👉 Jestli by dal přednost automatizaci před člověkem

👉 Jaké jsou klíčové funkce a benefity Mergada

👉 Jestli se česká e-commerce řítí do pekla

Užijte si poslech!

A pokud se Vám epizoda líbila, budeme rádi, když nám necháte feedback.

KONTAKT

michal.janik@profitak.com

https://www.linkedin.com/in/michaljanikcz/

DALŠÍ ZDROJE

E-book s regulárními výrazy: https://www.mergado.cz/regex-ebook-zdarma

Audit cen: https://pricing-audit.cz/

Audit obrázků: https://audit-obrazku.cz/

Pricing Fox: https://pricing-fox.cz/

Mergado: https://www.mergado.cz/

❤️ Sledujte nás:

Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

TikTok: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz⁠ ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

💬 Potřebujete pomoci s propagací vašeho e-shopu? 👉🏼 ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.socials.cz/kontakt⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

číst méně


#35 - Lukáš Hertl - E-mailing v e-commerce: nezbytnost nebo přežitek?

Lukáš Hertl je specialista na e-mail marketing. Od roku 2010 se věnuje e-commerce a marketingu a za tu dobu spravoval kampaně pro velké investory a značky jako Under Armour, GAP, Celio, SAM73 nebo Orsay. V epiz ...číst více

Lukáš Hertl je specialista na e-mail marketing. Od roku 2010 se věnuje e-commerce a marketingu a za tu dobu spravoval kampaně pro velké investory a značky jako Under Armour, GAP, Celio, SAM73 nebo Orsay.

V epizodě se dozvíte odpovědi na otázky jako:

👉 Je e-mailing pro e-shopy opravdu nutný v dnešní době?

👉 Funguje stále?

👉 Jak s e-mailingem začít?

👉 Kdy a jak správně segmentovat databázi kontaktů?

👉 Jaký nástroj na e-mailing je nejlepší?

Zjistěte odpovědi na tyto otázky a mnoho dalšího v našem rozhovoru s Lukášem Hertlem. Nezapomeňte se přihlásit k odběru a sdílet tuto epizodu s ostatními!

❤️ Sledujte nás:

Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

TikTok: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

💬 Potřebujete pomoci s propagací vašeho e-shopu? 👉🏼 ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.socials.cz/kontakt⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

číst méně

#34 - 7 kroků úspěšné výkonnostní reklamy

V naší nové epizodě podcastu se ponoříme do světa výkonnostní reklamy a odhalíme 7 klíčových kroků, které vám pomohou dosáhnout úspěchu. Zjistíte, jak správně definovat cíle vaší reklamy, jak ...číst více

V naší nové epizodě podcastu se ponoříme do světa výkonnostní reklamy a odhalíme 7 klíčových kroků, které vám pomohou dosáhnout úspěchu. Zjistíte, jak správně definovat cíle vaší reklamy, jak vybrat vhodnou platformu a jak vytvořit atraktivní reklamní obsah. Dále se dozvíte, jak optimalizovat rozpočet pro maximální dopad, jak sledovat a analyzovat výkon reklamy a jak provádět úpravy a testování reklamních kampaní. A spoustu dalšího…

Poslechněte si epizodu nyní a objevte, jak můžete zlepšit své reklamní kampaně!

❤️ Sledujte nás:

Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

TikTok: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz

LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

💬 Potřebujete pomoci s propagací vašeho e-shopu? 👉🏼 ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.socials.cz/kontakt⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

číst méně

#33 - Michal Krutiš - Business strategie pro e-shopy a budoucnost e-commerce

V dnešní epizodě jsme přivítali Michala Krutiše, odborníka na business strategie a online marketing, který se v tomto oboru pohybuje již od roku 2003 a spoluzakládal agenturu H1. Michal sdílí své hluboké ...číst více

V dnešní epizodě jsme přivítali Michala Krutiše, odborníka na business strategie a online marketing, který se v tomto oboru pohybuje již od roku 2003 a spoluzakládal agenturu H1. Michal sdílí své hluboké znalosti a praktické zkušenosti, jak vést úspěšný e-shop.

V epizodě se dozvíte:

👉 Potřebuje každý e-shop řešit business strategii?

👉 Jak by měla business strategie vypadat?

👉 Jaká je budoucnost malých a středních e-shopů?

👉 Co odlišuje úspěšné majitele e-shopů od těch neúspěšných?

👉 Proč je skoro nemožné vybudovat úspěšný e-shop na mateřské? …a spoustu dalšího… Michal je známý svou upřímností a přímostí. Připravte se na epizodu plnou hodnotných tipů a bez obalu podaných názorů.

❤️ Sledujte nás:

Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

TikTok: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

💬 Potřebujete pomoci s propagací vašeho e-shopu? 👉🏼 ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.socials.cz/kontakt⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

číst méně

#32 - Jak organické příspěvky na FB a IG pomáhají výkonnostní reklamě

Proč jsou sociální sítě tak důležité pro propagaci e-shopů a jak ovlivňují placenou reklamu? V této epizodě se bavíme s Radkou, Danem a Otakarem o tom, jak tvorba obsahu na sociálních sítích může v ...číst více

Proč jsou sociální sítě tak důležité pro propagaci e-shopů a jak ovlivňují placenou reklamu? V této epizodě se bavíme s Radkou, Danem a Otakarem o tom, jak tvorba obsahu na sociálních sítích může výrazně podpořit výkonnostní kampaně.

Dozvíte se:

👉 Jak může každý začít s tvorbou obsahu?

👉 Co na sociální sítě dávat?

👉 Jaký je ideální proces tvorby obsahu?

👉 Jak si vše vyhodnotit?

👉 Jak tvorba obsahu na sociálních sítích pomáhá výkonnostním kampaním?

Poslechněte si epizodu nyní a zjistěte, jak můžete využít sociální sítě k posílení vašeho e-shopu!

❤️ Sledujte nás:

Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

TikTok: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

💬 Potřebujete pomoci s propagací vašeho e-shopu? 👉🏼 ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.socials.cz/kontakt⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

číst méně

#31 - Zbyšek Nádeník - Jak zlepšit UX a konverzní poměr e-shopu, aby prodával

Zbyšek už více než 15 let pomáhá e-shopům zlepšovat User experience (UX) a zvyšovat konverzní poměr e-shopů. Za tu dobu mu jich prošlo pod rukama opravdu hodně – více než 300! Mezi jeho největší k ...číst více

Zbyšek už více než 15 let pomáhá e-shopům zlepšovat User experience (UX) a zvyšovat konverzní poměr e-shopů. Za tu dobu mu jich prošlo pod rukama opravdu hodně – více než 300! Mezi jeho největší klienty patří například HPmarket nebo Key4you.

V dnešní epizodě se toho dozvíte opravdu spoustu!

Například:

👉🏼 Co je to UX a jak ho zlepšit krok za krokem.

👉🏼 V jaké fázi se e-shopu vyplatí investice do optimalizace konverzního poměru.

👉🏼 Jaké jsou nejčastější chyby, které brání e-shopu v nárůstu objednávek.

👉🏼 Nahlédneme pod pokličku uživatelského testování.

👉🏼 A dozvíte se, jaká barva tlačítka “Přidat do košíku” je nejlepší. 😎

Užijte si poslech!

❤️ Sledujte nás:

Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

TikTok: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

💬 Potřebujete pomoci s propagací vašeho e-shopu?

👉🏼 ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.socials.cz/kontakt⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

číst méně

#30 - Pavel Cahlík - Kdy a jak začít budovat značku e-shopu?

Pavel je brandový stratég a specialista na budování značek. Tvrdí o sobě, že mění firmy ve značky. Různými způsoby úspěšně pomohl firmám jako jsou například Alza, CzechInvest, ČSOB, Invelt či Č ...číst více

Pavel je brandový stratég a specialista na budování značek. Tvrdí o sobě, že mění firmy ve značky. Různými způsoby úspěšně pomohl firmám jako jsou například Alza, CzechInvest, ČSOB, Invelt či Čokolandia.cz.

V dnešní epizodě se dozvíte:

🔘 Jestli by každý e-shop měl řešit svůj branding.

🔘 Od jaké velikosti e-shopu má smysl začít řešit brand.

🔘 Proč všichni e-shopaři nemůžou vybudovat lovebrand.

🔘 Jak posouvat značku e-shopu krok za krokem.

🔘 Jakou roli hraje výkonnostní reklama při budování značky

….a spoustu dalšího….😎

❤️ Sledujte nás:

Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

TikTok: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

💬 Potřebujete pomoci s propagací vašeho e-shopu?

👉🏼 ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.socials.cz/kontakt⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

číst méně

#29 - Tereza Paverová z Cernanabile.cz – jak dostat e-shop z 1,7 na 23 milionů Kč ročně

Tereza Paverová založila e-shop Cernanabile.cz před 5 lety na mateřské. V roce 2023 e-shop utržil přes 23 milionu korun a stále roste obrovským tempem! V dnešním díle jsme Terezu vyzpovídali a snažili se ...číst více

Tereza Paverová založila e-shop Cernanabile.cz před 5 lety na mateřské. V roce 2023 e-shop utržil přes 23 milionu korun a stále roste obrovským tempem! V dnešním díle jsme Terezu vyzpovídali a snažili se zjistit, co stojí za jejím úspěchem.

Dozvíte se odpovědi na otázky jako:

👉 Proč se rozhodla pro založení e-shopu?

👉 Co stojí podle Terezy za úspěchem jejího e-shopu?

👉 Jak využívá influencer marketing?

👉 Jaké kroky a rizika byla Tereza ochotna podstoupit, aby její e-shop rostl?

👉 Jaká je každodenní realita řízení úspěšné firmy?

❤️ Sledujte nás:

Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

TikTok: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

YouTube: https://www.youtube.com/@socials_cz

💬 Čtěte náš blog: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.socials.cz/blog⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

🚀 Zajímají vás možnosti spolupráce s námi? 👉🏼 ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.socials.cz/kontakt⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

číst méně

#28 - Neshodují se vám data z Mety s GA4? Zde jsou 2 hlavní důvody.

Neshodují se vám data (konverze) z Meta Ads s Google Analytics 4? Nezoufejte. Nejste v tom sami. Existují dvě hlavní příčiny, proč tomu tak je. V dnešním podcastu se dozvíte, jaké to jsou a také jak spr ...číst více

Neshodují se vám data (konverze) z Meta Ads s Google Analytics 4? Nezoufejte. Nejste v tom sami. Existují dvě hlavní příčiny, proč tomu tak je. V dnešním podcastu se dozvíte, jaké to jsou a také jak správně vyhodnotit kampaně na Facebooku a Instagramu.

❤️ Sledujte nás:

Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

TikTok: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

YouTube: https://www.youtube.com/@socials_cz

💬 Čtěte náš blog: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.socials.cz/blog⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

🚀 Zajímají vás možnosti spolupráce s námi? 👉🏼 ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.socials.cz/kontakt⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

číst méně

#27 - Honza Bartoš - Jak dělat reklamu na FB a IG, která vydělává

Honza Bartoš – specialista na výkonnostní reklamu na Facebooku 👉🏻 Svou první Facebook reklamu naklikal jako freelancer již v roce 2012! 👉🏻 Nyní se svým týmem stará o Meta Ads firem jako je Z ...číst více

Honza Bartoš – specialista na výkonnostní reklamu na Facebooku 👉🏻 Svou první Facebook reklamu naklikal jako freelancer již v roce 2012! 👉🏻 Nyní se svým týmem stará o Meta Ads firem jako je Zoot, Under Armour, Alkohol.cz, Aktin, Rybízák a dalším. ❓Zkrachoval mu někdy nějaký klient? ❓Kolik nejvíc investoval do A/B testu na Facebooku a vyplatí se testovat menším e-shopům? ❓Jak vyhodnocuje Meta kampaně u svých klientů? ❓Od kdy má podle Honzy smysl řešit u e-shopů brand? ❓Jaká je budoucnost reklamy na Facebooku a Instagramu?

❤️ Sledujte nás:
Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠
Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠
TikTok: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠
LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

💬 Čtěte náš blog: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.socials.cz/blog⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠
🚀 Zajímají vás možnosti spolupráce s námi? 👉🏼 ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.socials.cz/kontakt⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

číst méně

#26 - Má ještě smysl inzerovat na Facebooku?

🎙 Je už Facebook opravdu mrtvý? Myslíte si, že je lepší investovat peníze do reklamy na Instagramu?🎙 Po analýze výkonu reklamních kampaní u všech našich klientů máme jasno a v této epizodě vám ...číst více

🎙 Je už Facebook opravdu mrtvý? Myslíte si, že je lepší investovat peníze do reklamy na Instagramu?🎙 Po analýze výkonu reklamních kampaní u všech našich klientů máme jasno a v této epizodě vám to prozradíme!

Dozvíte se:

  • 🔍 Facebook vs. Instagram: Kde byste měli investovat svůj reklamní rozpočet?
  • 💡 Kreativa jako klíč: Proč je vizuální obsah na Facebooku stále tak mocný.
  • 📊 Data: Jakým způsobem Facebook přispívá k vašim konverzím a objednávkám.
  • 🚀 Strategie pro úspěch: Tipy a triky pro maximální využití Facebooku v roce 2024.

Tato epizoda je také plná insightů a praktických tipů, které vám pomohou se rozhodnout, zda je Facebook stále relevantní pro vaše marketingové strategie.

❤️ Sledujte nás:

Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

TikTok: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

💬 Čtěte náš blog: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.socials.cz/blog⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

🚀 Zajímají vás možnosti spolupráce s námi? 👉🏼 ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.socials.cz/kontakt⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

číst méně

#25 - Co dělat, když výkon e-shopu klesá?

😫 Klesá mi výkon e-shopu, co s tím? 🛍️ Výkon e-shopu může ovlivnit mnoho faktorů – od globálních událostí přes konkurenci a nevhodnou volbu marketingových kanálů až po špatnou prodejní nab ...číst více

😫 Klesá mi výkon e-shopu, co s tím? 🛍️

Výkon e-shopu může ovlivnit mnoho faktorů – od globálních událostí přes konkurenci a nevhodnou volbu marketingových kanálů až po špatnou prodejní nabídku.

  • Proč je důležité sledovat trh a aktuální události?
  • Znáte svou SKUTEČNOU konkurenci a víte přesně, jak se od ní odlišujete?
  • Jaká je hodnota vašich produktů ve srovnání s cenou z pohledu zákazníka?
  • Je váš e-shop optimalizovaný pro nejlepší možný zákaznický zážitek?

💡 Nepřehlédněte naše tipy na úpravu webu, zlepšení produktových stránek, využití efektivnějších marketingových kanálů a mnoho dalšího.

❤️ Sledujte nás:

Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

TikTok: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

💬 Čtěte náš blog: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.socials.cz/blog⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

🚀 Zajímají vás možnosti spolupráce s námi? 👉🏼 ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.socials.cz/kontakt⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

číst méně

#24 - Jaké jsou výhody a nevýhody výkonnostního marketingu

🎙️ Nová epizoda Socials Podcastu: Výhody a nevýhody výkonnostního marketingu. 🚀 Co znamená výkonnostní marketing pro vaši značku? Jak můžete využít jeho silných stránek ve svůj prospěch, zat ...číst více

🎙️ Nová epizoda Socials Podcastu: Výhody a nevýhody výkonnostního marketingu. 🚀

Co znamená výkonnostní marketing pro vaši značku? Jak můžete využít jeho silných stránek ve svůj prospěch, zatímco se vyhnete potenciálním pastem?

V této epizodě se dozvíte:

  • ✅ Jaké jsou hlavní výhody výkonnostního marketingu, které mohou posílit vaše podnikání.
  • 🚫 Jakým výzvám čelí marketéři při používání výkonnostního marketingu a jak je mohou překonat.
  • 📊 Důležitost měřitelných výsledků a jejich efektivní využití pro maximalizaci ROI.
  • 💡 Praktické tipy pro vylepšení vaší výkonnostní marketingové strategie.

❤️ Sledujte nás:

Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

TikTok: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

💬 Čtěte náš blog: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.socials.cz/blog⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

🚀 Zajímají vás možnosti spolupráce s námi? 👉🏼 ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.socials.cz/kontakt⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

číst méně

#23 - Nejlepší retenční kanály pro e-shopy

V této epizodě našeho podcastu se zaměřujeme na umění retence zákazníků. Řekneme si, jak mohou e-shopy udržet své zákazníky nejen spokojené, ale i loajální pomocí kombinace osvědčených technik a ...číst více

V této epizodě našeho podcastu se zaměřujeme na umění retence zákazníků. Řekneme si, jak mohou e-shopy udržet své zákazníky nejen spokojené, ale i loajální pomocí kombinace osvědčených technik a inovativních přístupů.

Prozkoumáme význam personalizovaných emailů, SMS marketingu, věrnostních programů a dalších nástrojů, které mohou pomoci vytvořit silný vztah se zákazníky.

Diskutujeme také o důležitosti budování komunity a vytváření obsahu, který zákazníky nejen zaujme, ale i inspiruje k opětovnému návratu.

Poslechněte si tuto epizodu a získejte cenné informace a praktické tipy, které můžete ihned začít využívat pro zlepšení retence zákazníků ve vašem e-shopu, protože platí:

🏆 Loajální zákazník = výhra 🏆

❤️ Sledujte nás:

Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

TikTok: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

💬 Čtěte náš blog: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.socials.cz/blog⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

🚀 Zajímají vás možnosti spolupráce s námi? 👉🏼 ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.socials.cz/kontakt⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

číst méně

#22 - Co spojuje naše klienty, kterým se daří a rostou?

Ve 22. epizodě Socials Podcastu si řekneme, co skutečně stojí za úspěchem a růstem e-shopů, kterým se staráme o reklamu na Facebooku, Instagramu a ve vyhledávačích Google či Seznamu. V této epizodě na ...číst více

Ve 22. epizodě Socials Podcastu si řekneme, co skutečně stojí za úspěchem a růstem e-shopů, kterým se staráme o reklamu na Facebooku, Instagramu a ve vyhledávačích Google či Seznamu. V této epizodě nabídneme jedinečný pohled na klíčové faktory, které spojují majitele těchto e-shopů a tvoří silný základ pro úspěšné podnikání v digitálním prostředí.

Z podcastu si odnesete:

  • Proč by měl mít váš produkt “vyšší smysl”
  • Jak ovlivňuje zákaznický servis výkon e-shopu
  • Proč musíte svůj e-shop neustále inovovat a vylepšovat
  • Jak efektivní využívání dat transformuje váš e-shop.

Jako vždy se dozvíte plno praktických rad a strategií, které můžete hned začít aplikovat do svého online podnikání tak, abyste se svým e-shopem dosahovali dlouhodobého úspěchu a růstu. Pojďme na to a užijte si poslech!

❤️ Sledujte nás:

Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

TikTok: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

💬 Čtěte náš blog: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.socials.cz/blog⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

🚀 Zajímají vás možnosti spolupráce s námi? 👉🏼 ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.socials.cz/kontakt⁠⁠⁠⁠⁠⁠

číst méně

#21 - Vše o metrice PNO

Dlouho očekávané epizoda o PNO (podíl nákladů na obratu) je konečně tady! Níže jako bonus najdete odkaz na doplňující článek Jak si vypočítat PNO pro výkonnostní reklamu, ve kterém také najdete sd ...číst více

Dlouho očekávané epizoda o PNO (podíl nákladů na obratu) je konečně tady! Níže jako bonus najdete odkaz na doplňující článek Jak si vypočítat PNO pro výkonnostní reklamu, ve kterém také najdete sdílenou tabulku pro výpočet PNO pro váš e-shop.

⚠️ POZOR ⚠️ Dopředu hlásíme, že se jedná o hutný díl, proto jej nedoporučujeme poslouchat po probdělé noci a bez papíru a tužky v ruce. 😝

V podcastu se dozvíte:

  • co to je zkratka PNO a k čemu ji potřebujete
  • co potřebujete znát pro výpočet PNO
  • strategie, které mohou ovlivnit, jak k PNO budete přistupovat
  • jestli je snižování PNO ta správná cesta
  • jak přistupujeme k PNO v Socials
  • tipy a triky z praxe

💥 BONUS 💥 BONUS 💥 BONUS

Přečtěte si článek Jak si vypočítat PNO pro výkonnostní reklamu.

Vypočtěte si své vlastní PNO pomocí sdílené tabulky.

Poslechněte si 19. epizodu Socials podcastu 👉🏻 Jak vyhodnocujeme výkonnostní kampaně.

❤️ Sledujte nás:

Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

TikTok: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

💬 Čtěte náš blog: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.socials.cz/blog⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

🚀 Zajímají vás možnosti spolupráce s námi? 👉🏼 ⁠⁠⁠⁠⁠⁠www.socials.cz/kontakt⁠⁠⁠⁠⁠

číst méně

#20 - 10 nejčastějších chyb při propagaci e-shopu (z pohledu výkonu)

🎉 Jubilejní 20. epizoda Socials Podcastu 🎉 V naší dnešní slavnostní epizodě jsme si pro vás připravili 10 nejčastějších chyb, které dělají e-shopy při své propagaci co se výkonu týče. ❌ ...číst více

🎉 Jubilejní 20. epizoda Socials Podcastu 🎉

V naší dnešní slavnostní epizodě jsme si pro vás připravili 10 nejčastějších chyb, které dělají e-shopy při své propagaci co se výkonu týče. ❌

🎧 Užijte si poslech!

❤️ Sledujte nás:

Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

TikTok: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

💬 Čtěte náš blog: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.socials.cz/blog⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

🚀 Zajímají vás možnosti spolupráce s námi? 👉🏼 ⁠⁠⁠⁠⁠www.socials.cz/kontakt⁠⁠⁠⁠

číst méně

#19 - Jak vyhodnocujeme výkonnostní kampaně

Dlouhodobý úspěch výkonnostních kampaní nespočívá pouze v jejich správném nastavení, ale primárně na jejich průběžné optimalizaci. Ať už se jedná o placené reklamy na Googlu či na Facebooku. K ...číst více

Dlouhodobý úspěch výkonnostních kampaní nespočívá pouze v jejich správném nastavení, ale primárně na jejich průběžné optimalizaci. Ať už se jedná o placené reklamy na Googlu či na Facebooku.

K tomu, abyste mohli kampaně efektivně optimalizovat si je potřebujete správně vyhodnotit. V tomto podcastu se zaměříme na zásady a techniky, které v Socials používáme pro efektivní vyhodnocování kampaní.

Velký důraz klademe na správné měření tržeb, které často získáváme z různých zdrojů, jako jsou Google Analytics 4,  administrace e-shopu či přímo z dat poskytnutých klientem. Klíčové je pracovat s daty, které jsou konzistentní a odrážejí skutečný finanční výkon kampaní.

Více ale už v samotném podcastu, ENJOY!

❤️ Sledujte nás:

Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠

TikTok: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz⁠⁠⁠⁠⁠⁠

LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠⁠⁠⁠⁠

💬 Čtěte náš blog: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.socials.cz/blog⁠⁠⁠⁠⁠⁠

🚀 Zajímají vás možnosti spolupráce s námi? 👉🏼 ⁠⁠⁠⁠www.socials.cz/kontakt⁠⁠⁠

číst méně

#18 - Jak správně cílit reklamu na Facebooku

📣 Jak oslovit reklamou na Facebooku tu správnou cílovou skupinu? 👾 Facebook využívá své algoritmy, které mohou EFEKTIVNĚ pracovat, čili DORUČOVAT VÝSLEDKY, jen když má správné množství dat. V t ...číst více

📣 Jak oslovit reklamou na Facebooku tu správnou cílovou skupinu?

👾 Facebook využívá své algoritmy, které mohou EFEKTIVNĚ pracovat, čili DORUČOVAT VÝSLEDKY, jen když má správné množství dat.

V této epizodě primárně řešíme:

1) jak Metě zajistit těch dat co nejvíc,

2) co vše musíte vzít v potaz než začnete cílení vůbec řešit,

3) perličky z praxe správy reklamy na Facebooku.

Užijte si poslech!

❤️ Sledujte nás:

Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠

Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠⁠

TikTok: ⁠⁠⁠⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz⁠⁠⁠⁠⁠

LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠⁠⁠⁠

💬 Čtěte náš blog: ⁠⁠⁠⁠⁠https://www.socials.cz/blog⁠⁠⁠⁠⁠

🚀 Zajímají vás možnosti spolupráce s námi? 👉🏼 ⁠⁠⁠www.socials.cz/kontakt⁠⁠

číst méně

#17 - Jak vybrat agenturu a na co si dát pozor

Výběr výkonnostní marketingové agentury může zásadně ovlivnit úspěch vašeho e-shopu❗️ V dnešním díle se věnujeme tomu, jak si správně vybrat marketingovou agenturu, jaké otázky byste si měli p ...číst více

Výběr výkonnostní marketingové agentury může zásadně ovlivnit úspěch vašeho e-shopu❗️

V dnešním díle se věnujeme tomu, jak si správně vybrat marketingovou agenturu, jaké otázky byste si měli před výběrem zodpovědět a případně co dělat, když už s agenturou spolupracujete.

❤️ Sledujte nás:

Instagram: ⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠

Facebook: ⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠⁠

TikTok: ⁠⁠⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz⁠⁠⁠⁠

LinkedIn: ⁠⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠⁠⁠

💬 Čtěte náš blog: ⁠⁠⁠⁠https://www.socials.cz/blog⁠⁠⁠⁠

🚀 Zajímají vás možnosti spolupráce s námi? 👉🏼 ⁠⁠www.socials.cz/kontakt⁠

číst méně


#16 - Jak zvýšit průměrnou hodnotu objednávky?

❓Proč je důležité zvýšení průměrné objednávky? ❓Jaké jsou strategie pro její zvýšení? ❗️V tomto díle podcastu vám prozradíme naše tipy z praxe. Průměrná hodnota objednávky je pro podni ...číst více

❓Proč je důležité zvýšení průměrné objednávky?

❓Jaké jsou strategie pro její zvýšení?

❗️V tomto díle podcastu vám prozradíme naše tipy z praxe.

Průměrná hodnota objednávky je pro podnikání velmi důležitým ukazatelem. Nejenže pomáhá generovat vyšší tržby bez nutnosti získávat nové zákazníky, ale také zvyšuje celkovou efektivitu marketingových a prodejních aktivit. Jedná se o jeden z nejefektivnějších způsobů, jak zvýšit rentabilitu e-shopu.

❤️ Sledujte nás:

Instagram: ⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠

Facebook: ⁠⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠⁠

TikTok: ⁠⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz⁠⁠⁠

LinkedIn: ⁠⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠⁠

💬 Čtěte náš blog: ⁠⁠⁠https://www.socials.cz/blog⁠⁠⁠

🚀 Zajímají vás možnosti spolupráce s námi? 👉🏼 ⁠www.socials.cz/kontakt⁠

číst méně

#15 - Jaký (placený) kanál zvolit pro propagaci e-shopu.

Jste majitel e-shopu, ale nevíte, jaký (placený) kanál k jeho propagaci zvolit? V tomto díle vám nabídneme praktické rady, které vám pomohou zorientovat se v mnoha různých marketingových kanálech tak, ab ...číst více

Jste majitel e-shopu, ale nevíte, jaký (placený) kanál k jeho propagaci zvolit? V tomto díle vám nabídneme praktické rady, které vám pomohou zorientovat se v mnoha různých marketingových kanálech tak, abyste si zvolili ten správný (například podle toho, jaký typ produktu prodáváte a kde se nachází vaši zákazníci). Díky tomu si budete schopni vybrat správné reklamních kanály, ze kterých vytěžíte maximum. Povídáme si mimo jiné také o tom, jakou úlohu hraje testování nebo proč je dobré počkat s přidáváním nových kanálů do stávajícího marketingového mixu.

❤️ Sledujte nás:

Instagram: ⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠

Facebook: ⁠⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠⁠

TikTok: ⁠⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz⁠⁠

LinkedIn: ⁠⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠⁠

💬 Čtěte náš blog: ⁠⁠https://www.socials.cz/blog⁠⁠

🚀 Zajímají vás možnosti spolupráce s námi? 👉🏼 www.socials.cz/kontakt⁠

číst méně

#14 - Jaké sledovat metriky ve výkonnostní reklamě.

V této epizodě diskutují Oťas s Danem o důležitosti performance marketingu a klíčových metrikách, které je třeba sledovat. Pro ty, kteří mají rádi čísla, doporučujeme primárně sledovat metriky, ...číst více

V této epizodě diskutují Oťas s Danem o důležitosti performance marketingu a klíčových metrikách, které je třeba sledovat.

Pro ty, kteří mají rádi čísla, doporučujeme primárně sledovat metriky, mezi které patří například počet konverzí, vydaná částka, hodnota konverze, PNO, průměrná hodnota objednávky a konverzní poměr. Někteří ovšem rádi spoléhají na selský rozum. Jaký přístup je lepší? To se dozvíte v dnešní epizodě. Enjoy!

❤️ Sledujte nás

Instagram: ⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠

Facebook: ⁠https://www.facebook.com/socials.cz/⁠

TikTok: ⁠https://www.tiktok.com/@socials_cz⁠

LinkedIn: ⁠https://www.linkedin.com/company/socialscz/⁠

💬 Čtěte náš blog: ⁠https://www.socials.cz/blog⁠

🚀 Zajímají vás možnosti spolupráce s námi?👉🏼 ⁠www.socials.cz/kontakt⁠

číst méně

#13 - Co dělaly jinak e-shopy, které v letošním roce rostly? Rekapitulace roku 2023.

Dan s Oťasem shrnují, jaké zásadní věci se udály v roce 2023 v českém e-commerce. Diskutují o dopadu vstupu gigantů jako Allegro a Kaufland marketplace na český trh, změnách chování spotřebitelů, im ...číst více

Dan s Oťasem shrnují, jaké zásadní věci se udály v roce 2023 v českém e-commerce. Diskutují o dopadu vstupu gigantů jako Allegro a Kaufland marketplace na český trh, změnách chování spotřebitelů, implementaci zákona o ochraně spotřebitelů, dopadech vysoké inflace a energetické krize na e-shopy, strategiích slev během Black Friday a o odložené vánoční nákupní sezóně. Věnují se klíčovým tématům a strategiím pro úspěch v e-commerce odvětví v roce 2024.

❤️ Sledujte nás
Instagram: https://www.instagram.com/socials_cz/
Facebook: https://www.facebook.com/socials.cz/
TikTok: https://www.tiktok.com/@socials_cz
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/socialscz/

💬 Čtěte náš blog https://www.socials.cz/blog

🚀 Zajímají vás možnosti spolupráce s námi? 👉🏼 www.socials.cz/kontakt⁠

číst méně

#12 - Jakým způsobem nastavit kampaně po Vánocích?

Všichni už máme jistojistě myšlenky výhradně na řízek a bramborový salát.. 🥙🐟 My však pro vás máme předvánoční epizodu, ve které si nejen zazpíváme oblíbené Jingle bells, ale také si řek ...číst více

Všichni už máme jistojistě myšlenky výhradně na řízek a bramborový salát.. 🥙🐟

My však pro vás máme předvánoční epizodu, ve které si nejen zazpíváme oblíbené Jingle bells, ale také si řekneme, jak správně nastavit kampaně a rozpočty během vánočních svátků. 🎄

📲 Sociální sítě & web

Socials blog 👉🏼 https://socials.cz/cs/blog/

Instagram 👉🏼 ⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠⁠

FB 👉🏼 https://www.facebook.com/socials.cz

číst méně

#11 - Jak začíná spolupráce s digitální agenturou?

Tato epizoda je primárně pro majitele e-shopů, kteří uvažují o spolupráci s marketingovou agenturou, ale nejsou si jistí, jak takový proces probíhá. Případně je také pro ty e-shopaře, kteří z jakéh ...číst více

Tato epizoda je primárně pro majitele e-shopů, kteří uvažují o spolupráci s marketingovou agenturou, ale nejsou si jistí, jak takový proces probíhá. Případně je také pro ty e-shopaře, kteří z jakéhokoliv důvodu uvažují o změně.

V tomto díle se dozvíte, jak to děláme my v Socials!

📲 Sociální sítě & web

Socials blog 👉🏼 https://socials.cz/cs/blog/

Instagram 👉🏼 ⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠⁠

FB 👉🏼 https://www.facebook.com/socials.cz

číst méně

#10 - 3 způsoby, jak může váš e-shop růst

Existují jen tři způsoby, jak může růst každý e-shop – akvizicí nových zákazníků, zvyšováním průměrné hodnoty objednávky a retencí zákazníků neboli opakovanými nákupy. Pokud vlastníte e-s ...číst více

Existují jen tři způsoby, jak může růst každý e-shop – akvizicí nových zákazníků, zvyšováním průměrné hodnoty objednávky a retencí zákazníků neboli opakovanými nákupy.

Pokud vlastníte e-shop, měli byste tyto tři způsoby dobře znát a pravidelně si pokládat otázku: Udělal jsem dnes něco pro to, aby se můj e-shop zlepšil alespoň v jednom z nich?

Užijte si poslech této již 10. epizody!

📲 Sociální sítě & web

Socials blog 👉🏼 https://socials.cz/cs/blog/

Instagram 👉🏼 ⁠⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠⁠

FB 👉🏼 https://www.facebook.com/socials.cz

číst méně

#9 - Co nesmí chybět na produktové stránce?

V 9. díle Socials podcastu se ponoříme do světa produktových stránek a jejich klíčových prvků. Bez ohledu na to, zda jste začínajícím podnikatelem přemýšlejícím o vytvoření e-shopu nebo již zkuš ...číst více

V 9. díle Socials podcastu se ponoříme do světa produktových stránek a jejich klíčových prvků. Bez ohledu na to, zda jste začínajícím podnikatelem přemýšlejícím o vytvoření e-shopu nebo již zkušeným e-shopařem, zjistíte, že produktová stránka je stěžejním kamenem úspěchu online prodeje.

Řekneme si, jaký obsah by měla produktová stránka obsahovat a prozradíme vám hned několik praktických tipů.

Nasaďte si sluchátka a zjistěte, co by nemělo chybět na produktové stránce vašeho e-shopu. Naučte se, jak vytvořit stránku, která zaujme a přesvědčí zákazníky k nákupu vašich produktů.

O produktové stránce jsme rovněž napsali článek na našem blogu, tak mrkněte 👉🏻 https://www.socials.cz/cs/co-nesmi-chybet-na-produktove-strance/

📲 Sociální sítě & web

Socials blog 👉🏼 https://socials.cz/cs/blog/

Instagram 👉🏼 ⁠⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠⁠

FB 👉🏼 https://www.facebook.com/socials.cz

číst méně

#8 - Budoucnost reklamy na Facebooku - Advantage+ kampaň

Společnost Meta věří síle strojového učení a se svou Advantage+ Shopping kampaní jde naproti budoucnosti digitální reklamy. Ještě nedávno byla Advantage+ nákupní kampaň neotestovanou novinkou. Nyní j ...číst více

Společnost Meta věří síle strojového učení a se svou Advantage+ Shopping kampaní jde naproti budoucnosti digitální reklamy. Ještě nedávno byla Advantage+ nákupní kampaň neotestovanou novinkou. Nyní je nedílnou součástí každého našeho reklamního účtu. V této epizodě Socials podcastu se dozvíte, co si o ní myslíme a jak s ní pracujeme. Enjoy!

📲 Sociální sítě & web

Socials blog 👉🏼 https://socials.cz/cs/blog/

Instagram 👉🏼 ⁠https://www.instagram.com/socials_cz/⁠

FB 👉🏼 https://www.facebook.com/socials.cz

číst méně


#7 – Jaké formáty reklam fungují v Meta Ads?

Facebook nabízí několik formátů reklam – katalogové reklamy, sbírky, carousely, videa či statické obrázky. Jaké z nich pro e-shop fungují nejlépe? Jakým formátům reklamy dát přednost? A kdy napří ...číst více

Facebook nabízí několik formátů reklam – katalogové reklamy, sbírky, carousely, videa či statické obrázky. Jaké z nich pro e-shop fungují nejlépe? Jakým formátům reklamy dát přednost? A kdy například vsadit na katalog a kdy na rotující carousel? V 7. díle Socials Podcastu se to dozvíte.

Přejeme příjemný poslech!

📲 Sociální sítě & web Socials blog 👉🏼 https://socials.cz/cs/blog/
IG 👉🏼 https://www.instagram.com/socials_cz/
FB 👉🏼 https://www.facebook.com/socials.cz

číst méně


#6 - Jak marketingový mix ochrání vaše objednávky

☝🏼 Zaposlouchejte se do 6. epizody Socials podcastu, ve které se dozvíte, proč je pro dlouhodobý úspěch e-shopu důležitý komplexní přístup majitele k online marketingu. Jaké další tři prvky ovliv ...číst více

☝🏼 Zaposlouchejte se do 6. epizody Socials podcastu, ve které se dozvíte, proč je pro dlouhodobý úspěch e-shopu důležitý komplexní přístup majitele k online marketingu. Jaké další tři prvky ovlivňují výkonnostní kampaně a probereme taktiky, které mohou zlepšit výkon e-shopu. 

📲 Sociální sítě & web Socialslinktr.ee/socials_cz
IG 👉🏼 https://www.instagram.com/socials_cz/
FB 👉🏼 https://www.facebook.com/socials.cz 

číst méně

#5 - Jak by měl začít e-shop s výkonnostní reklamou?

V tomto díle se zaměříme na to, jak propagovat váš e-shop pomocí placené reklamy. Dozvíte se, co je to výkonnostní marketing, jaké PNO je dobré, co udělat pro vyhodnocení KPI a mnoho dalšího. ...číst více

V tomto díle se zaměříme na to, jak propagovat váš e-shop pomocí placené reklamy. Dozvíte se, co je to výkonnostní marketing, jaké PNO je dobré, co udělat pro vyhodnocení KPI a mnoho dalšího.

číst méně


#4 - Jak připravit e-shop na krátkodobou akci

Připravte e-shop na krátkodobou slevovou akci a vymáčkněte z ní maximum! V podcastu se dozvíte: 👉 Na co při plánování akce nezapomenout 👉 Co vše nastavit na e-shopu 👉 Koho o akci informovat 👉 J ...číst více

Připravte e-shop na krátkodobou slevovou akci a vymáčkněte z ní maximum! V podcastu se dozvíte:

👉 Na co při plánování akce nezapomenout

👉 Co vše nastavit na e-shopu

👉 Koho o akci informovat

👉 Jak správně nastavit kampaně

👉 a spoustu dalšího….

🔥 Checklist ke stažení zde

číst méně

#3 - Co dělat, když výkonnostní kampaně nefungují?

Přestala vám fungovat výkonnostní reklama a váš e-shop generuje málo objednávek? Je třeba zjistit, jestli se jedná o dlouhodobý trend a nebo jen krátkodobý pokles. V dnešní epizodě si řekneme, jak to ...číst více

Přestala vám fungovat výkonnostní reklama a váš e-shop generuje málo objednávek? Je třeba zjistit, jestli se jedná o dlouhodobý trend a nebo jen krátkodobý pokles. V dnešní epizodě si řekneme, jak to poznat a také jak s tím bojovat.

číst méně

#2 - Jak zlepšit komunikaci nabídky v kampaních

Jak prezentovat nabídku v reklamách tak, aby zákazníky zaujala a pomohla zvýšit obrat e-shopu? To a mnohem více se dozvíte v dnešní epizodě. ...číst více

Jak prezentovat nabídku v reklamách tak, aby zákazníky zaujala a pomohla zvýšit obrat e-shopu? To a mnohem více se dozvíte v dnešní epizodě.

číst méně

#1 - Co ovlivňuje výsledky Meta Ads kampaní u e-shopů

Jaké faktory ovlivňují výsledky reklam na Facebooku a Instagramu při propagaci e-shopů? A jak docílit toho, abyste z reklam vymáčkli maximum? Dozvíte se v dnešní epizodě. ...číst více

Jaké faktory ovlivňují výsledky reklam na Facebooku a Instagramu při propagaci e-shopů? A jak docílit toho, abyste z reklam vymáčkli maximum? Dozvíte se v dnešní epizodě.

číst méně

Sledujte nás na:

Přihlaste se k odběru,
ať vám neuteče žádná epizoda.