Preloader logo Preloader logo
Cz En
Služby & Ceník Případové studie O nás Volné pozice 🎙️Podcast Blog Kontakt Logo

Odebírejte novinky od Socials

Přihlášení proběhlo úspěšně, děkujeme.

Špatně zadaná emailová adresa.

Prosím, odsouhlaste zpracování osobních údajů.

V tomto díle přivítáme ve studiu Lukáše Pítru, experta na zákaznickou zkušenost. Lukáš si stanovil vskutku nemalý cíl – NAVRÁTIT ZÁKAZNÍKA DO ŘÍZENÍ FIRMY. Daří se mu to? A je to vůbec možné?

TAKÉ SI ODNESETE:

  • S jakým největším bizárem se Lukáš setkal v rámci zákaznické péče
  • Proč byste měli žhavit svůj telefon a začít volat zákazníkům
  • Jak okamžitě zlepšit CX na svém e-shopu
  • Jak budovat prozákaznickou kulturu ve firmě
  • Jaké jsou trendy v CX pro rok 2024

Nenechte si ujít tuto fascinující konverzaci a získejte cenné tipy, které můžete okamžitě implementovat do svého podnikání.

Poslechněte si epizodu nyní na Spotify, Apple Podcasts, Pocket Casts či YouTube. 👇

Summary
Lukáš Pítra - Jak uspět s e-shopem? Zákaznickou péčí!
Article Name
Lukáš Pítra - Jak uspět s e-shopem? Zákaznickou péčí!
Description
Dozvíte se praktické tipy, jak konkrétně zjišťovat, v čem se může váš e-shop zlepšit, a jak mohou malé e-shopy konkurovat velkým hráčům v oblasti CX.
Author
Publisher Name
Socials
Publisher Logo

Související články

Spojte se s námi a zjistěte, jak pomůžeme vašemu e-shopu růst rychleji a efektivněji 🎉

Sjednejte si schůzku přes Calendly a nebo vyplňte kontaktní formulář.

E-mail: hello@socials.cz