Do našeho podcastu jsme is pozvali Pavla Cahílka – brandového stratéga. Pavel je odborník na budování značek a sám sebe popisuje jako profesionála, který dokáže transformovat běžné firmy na značky. Mezi jeho úspěchy patří spolupráce s renomovanými společnostmi jako Alza, CzechInvest, ČSOB, Invelt a Čokolandia.cz, kterým různými metodami pomohl zlepšit jejich značku. V dnešním díle našeho podcastu se podrobněji zaměříme na několik témat:
- 🔘 Zjistíme, zda by se každý e-shop měl zaměřit na vlastní branding a od jaké velikosti je toto úsilí opravdu efektivní.
- 🔘 Probereme, proč není možné pro každého provozovatele e-shopu vybudovat tzv. lovebrand, tedy značku, kterou si zákazníci zamilují.
- 🔘 Vysvětlíme, jakým způsobem je možné postupně a efektivně posouvat značku e-shopu vpřed.
- 🔘 Podíváme se na roli výkonnostní reklamy a jaký má vliv na celkový proces budování silné značky.
- 🔘 A probereme mnoho dalších zajímavých aspektů týkajících se brandingu v digitálním světě.
Podcast si můžete pustit na své oblíbené platformě. Na YouTube a Spotify si také můžete užít video verzi!