Preloader logo Preloader logo
Cz En
Služby & Ceník Případové studie O nás Volné pozice 🎙️Podcast Blog Kontakt Logo

Odebírejte novinky od Socials

Přihlášení proběhlo úspěšně, děkujeme.

Špatně zadaná emailová adresa.

Prosím, odsouhlaste zpracování osobních údajů.

Do našeho podcastu jsme is pozvali Pavla Cahílka – brandového stratéga. Pavel je odborník na budování značek a sám sebe popisuje jako profesionála, který dokáže transformovat běžné firmy na značky. Mezi jeho úspěchy patří spolupráce s renomovanými společnostmi jako Alza, CzechInvest, ČSOB, Invelt a Čokolandia.cz, kterým různými metodami pomohl zlepšit jejich značku. V dnešním díle našeho podcastu se podrobněji zaměříme na několik témat:

  • 🔘 Zjistíme, zda by se každý e-shop měl zaměřit na vlastní branding a od jaké velikosti je toto úsilí opravdu efektivní.
  • 🔘 Probereme, proč není možné pro každého provozovatele e-shopu vybudovat tzv. lovebrand, tedy značku, kterou si zákazníci zamilují.
  • 🔘 Vysvětlíme, jakým způsobem je možné postupně a efektivně posouvat značku e-shopu vpřed.
  • 🔘 Podíváme se na roli výkonnostní reklamy a jaký má vliv na celkový proces budování silné značky.
  • 🔘 A probereme mnoho dalších zajímavých aspektů týkajících se brandingu v digitálním světě.

Podcast si můžete pustit na své oblíbené platformě. Na YouTube a Spotify si také můžete užít video verzi!

Summary
Pavel Cahlík - Kdy a jak začít budovat značku e-shopu?
Article Name
Pavel Cahlík - Kdy a jak začít budovat značku e-shopu?
Description
Pavel Cahlík je brandový stratég a specialista na budování značek. Tvrdí o sobě, že mění firmy ve značky. Různými způsoby úspěšně pomohl firmám jako jsou například Alza, CzechInvest, ČSOB, Invelt či Čokolandia.cz
Author
Publisher Name
Socials
Publisher Logo

Související články

Spojte se s námi a zjistěte, jak pomůžeme vašemu e-shopu růst rychleji a efektivněji 🎉

Sjednejte si schůzku přes Calendly a nebo vyplňte kontaktní formulář.

E-mail: hello@socials.cz