Vyšel další díl našeho Socials Podcastu, tentokrát s dalším výjimečným hostem – Zbyškem Nádeníkem. Pokud jste se někdy ztratili ve zkratkách jako UX, CRO nebo UI a zajímá vás, jak je efektivně využít pro úspěch vašeho e-shopu, jste na správném místě.
Pokud chcete vybudovat úspěšný e-shop, potřebujete je nejen znát, ale hlavně vědět, jak je na svém e-shopu mít v co nejlepší kondici! A právě proto jsme si pozvali Zbyška, specialistu na UX a optimalizaci konverzního poměru.
Zbyšek už více než 15 let pomáhá e-shopům zlepšovat User experience (UX) a zvyšovat konverzní poměr e-shopů. Za tu dobu mu jich prošlo pod rukama opravdu hodně – více než 300! Mezi jeho největší klienty patří například HPmarket nebo Key4you. V dnešní epizodě se toho dozvíte opravdu spoustu! Například:
- Co je to UX a jak ho zlepšit krok za krokem
- V jaké fázi se e-shopu vyplatí investice do optimalizace konverzního poměru
- Jaké jsou nejčastější chyby, které brání e-shopu v nárůstu objednávek
- Nahlédneme pod pokličku uživatelského testování
- A dozvíte se, jaká barva tlačítka “Přidat do košíku” je nejlepší 😎
Podcast si můžete pustit na své oblíbené platformě. Na YouTube a Spotify si také můžete užít video verzi!