Ve speciální epizodě našeho podcastu jsme přivítali našeho historicky prvního hosta. 🎉
Honza Bartoš je uznávaný specialista na výkonnostní reklamu na Facebooku a podělil se s námi o své bohaté zkušenosti. A že jich má opravdu hodně. Svoji první reklamu na Facebooku naklikal již v roce 2012 (to ještě Facebook nevlastnil Instagram a mohli jste dělat reklamy jen na “Lajky” na stránku).
Dnes spravuje Meta Ads značkám jako Zoot, Under Armour, Aktin či Alkohol.cz a do kampaní se svými klienty investuje stovky milionů Kč ročně.
Zajímá vás, zda se vyplatí investovat do A/B testů, kdy má smysl investovat do brandu, jak efektivně vyhodnocovat kampaně, nebo jaká je budoucnost reklamy na sociálních sítích?
Poslechněte si náš nejnovější díl na YouTube, Spotify a nebo vaší oblíbené podcastové platformě.