Milí eshopaři, tento checklist vám pomůže udělat si jednou pro vždy jasno v tom, co musíte udělat pro úspěch vaší krátkodobé slevové akce (1-3 dny).
Společně se totiž blížíme do pravděpodobně nejzajímavějšího období, které e-commerce nabízí. Akce OnaDnes, Black Friday, Cyber Monday a Vánoce klepou na dveře. Pojďme z nich vytřískat maximum. Pojďme využít toho, že jsou zákazníci připraveni nakupovat. Pojďme překonat loňský rok a dosáhnout rekordních tržeb 😝
💡 TIP: S předvánočním šílenstvím je třeba dopředu počítat. Naplnit sklady a najmout si posily brigádníky nestačí! Přečtěte si, jak dostat z vánočního období maximum.
Z průměrné slevové akce k překonávání rekordů
V digitálním světě je klíčové vyniknout a zaujmout pozornost zákazníků. Krátkodobé slevové akce jsou jedním z nejúčinnějších způsobů, jak toho dosáhnout. Ale jak se na takovou akci připravit, abyste z ní opravdu vytěžili úplné maximum? Správně uchopené slevové akce dělají rozdíl mezi úspěšnou a průměrnou akční kampaní.
Nestačíme se divit, když opakovaně vidíme dobře zpracovanou reklamu se slevou, ale po prokliku nenajdeme o akci na webu žádnou zmínku. Vskutku srdcervoucí!
Nyní vám dáme seznam akčních kroků, které byste se měli snažit zapracovat vždy, jakmile vám v hlavě vyvstane slovíčko ,,AKCE”. Ne každé webové řešení vám umožní vše zapracovat, cílem tedy je, odškrtnout si co nejvíc políček. Pojďme na to!
Shrnutí
Z naší zkušenosti je opravdu veliký rozdíl, když se akce plánují s časovou rezervou. Pokud je to jen trochu možné, plánujte si slevové dny alespoň orientačně dopředu. Když se termín posune v čase, je to lepší, než celou přípravu honit nedejbože den před akcí.
Člověk si někdy ani neuvědomí, kolik času taková příprava jedné slevové akce, která navíc běží jen pár dní a někdy dokonce jen hodin, zabere času. V Socials jsme ovšem zastánci rčení ,,Připraveným štěstí přeje.”
Závěrem si dovolíme připomenout, že o úspěchu rozhoduje konkrétní nabídka. Jinými slovy, můžete mít vše na 100 % připravené, ale pokud váš zákazník může nakoupit u konkurence levněji či například s dárkem, můžete se stavět na hlavu, ale díru do světa s akcí neuděláte.