🚀 Nefungují vaše PPC a Meta Ads kampaně tak, jak byste si představovali?
Máme řešení!
Program PERFORMANCE PRO
👉 Investujete do výkonnostní reklamy, ale návratnost není dostatečná?
👉 Nejste spokojeni se současným správcem kampaní?
👉 Nebo kampaně zatím neděláte, ale chcete konečně začít?
Za posledních 5 let jsme spolupracovali s desítkami e-shopů, provedli nespočet auditů, klientům vygenerovali desítky tisíc objednávek a obraty ve stovkách milionů korun.
Díky těmto zkušenostem jsme vytvořili unikátní a ověřený proces na škálování prodejů e-shopů díky Facebook Ads a PPC kampaním.
Celý program zahrnuje nejen nastavení a správu kampaní, ale také kompletní audit e-shopu s cílem zvýšit jeho schopnost přetavit návštěvníky v platící zákazníky.
Jak vašemu e-shopu zajistíme
nespočet nových objednávek?
Zde je celý Performance PRO program krok po kroku. 👇
1
🛒 Krok 1:
Provedeme audit e-shopu
I ten nejlepší e-shop může obsahovat skryté "mezery", které unikají vaší pozornosti, ale ne pozornosti zákazníků. Než začneme na váš e-shop posílat uživatele z placených kampaní, nejprve opravíme nedostatky, které e-shop má. Konkrétně se bude jednat o:
- Audit informací na webu – Naleznou na něm zákazníci všechny informace, které potřebují k dokončení nákupu?
- Kontrolu UX a UI e-shopu – Je e-shop uživatelsky přívětivý a najdou na něm zákazníci vše, co chtějí?
- Kontrolu zobrazení na různých zařízeních – Zobrazí se e-shop správně na desktopu, mobilu i tabletu?
- Audit produktových stránek – Obsahují všechny důležité informace?
- Průchodnost košíkem – Neodchází vám zákazníci z košíku zbytečně?
- Audit up-sell a cross-sell nabídek – Nemůžete zákazníkům nabídnout produkty, které zvýší průměrnou hodnotu objednávky?
- Rychlost načítání webu – Není web příliš pomalý?
- Doporučení na implementaci nástrojů a doplňků – Neexistují nástroje, které mohou snadno a rychle vylepšit e-shop?
-
... a spoustu dalšího
2
💡 Krok 2:
Posvítíme si na konkurenci
Můžete mít sebevíc vyladěný e-shop, ale pokud máte horší nabídku než konkurence, prodeje budou skomírat. Podíváme se na vaši konkurenci a najdeme způsoby, jak si od ní vzít to nejlepší bez toho, aniž bychom ji kopírovali. Analýza může zahrnovat:
- Cenovou analýzu – Nejste výrazně dražší než konkurence?
- Analýzu služeb (doprava, platba, vrácení, zákaznický servis) – Nemá konkurence lepší služby než vy?
- Srovnání komunikace konkurence s vaší - Nemá konkurence lepší prezentaci, než vy?
-
... a spoustu dalšího
3
👆🏼 Krok 3:
Vytvoříme návrhy na vylepšení e-shopu a celkové nabídky
Na základě auditu e-shopu a konkurence vám dáme konkrétní doporučení na zlepšení nabídky e-shopu. Zvýšíme hodnotu e-shopu v očích zákazníků. Konkrétní doporučení mohou zahrnovat:
- Vytvoření “bundles”, neboli balíčků produktů, které si zákazníci koupí dohromady
- Návrhy na úpravu UX a UI webu
- Doporučení na práci se slevami
- Návrh na úpravu struktury webu pro lepší přehlednost
- … a spoustu dalších doporučení, která vylepší v očích zákazníků váš e-shop
4
📊 Krok 4:
Nasadíme analytické nástroje
Základem úspěšných výkonnostních kampaní jsou kvalitní data. Zkontrolujeme, nastavíme a případně kompletně založíme analytické nástroje. Zajistíme sběr kvalitních dat pro správné vyhodnocení kampaní, Konkrétně nastavíme:
- Meta Pixel či Meta Conversion API
- Google Analytics 4
- Doporučení pro lepší práci se SEO
- Google Tag
- HotJar
- … a další analytické nástroje, které budeme potřebovat.
5
📢 Krok 5:
Nastavíme Meta Ads kampaně
Nad reklamou na sociálních sítích přemýšlíme v souvislostech a nastavíme strukturu kampaní tak, abychom využili strojového učení Meta Ads. Díky tomu dosáhneme co nejvyšší návratnosti investovaných prostředků. Zajistíme pro vás:
- Kontrolu Business Managera, katalogu produktů, Pixelu / CAPI
- Tvorbu struktury kampaní (DABA, Advantage+, DRTG, statického remarketingu, akvizici nových zákazníků...)
- Zadání nebo kompletní přípravu prodejních bannerů a videí
- Přípravu textů do reklam
- Optimalizaci a škálování v rámci stanovených cílů
- ... zkrátka vše, co potřebujete pro profitabilní reklamu na Facebooku a Instagramu
Děláme reklamy, které prodávají.
Prohlédněte si některé z nich.
6
🚀 Krok 6:
Nastavíme PPC
Správně nastavené kampaně Google Ads a S-kliku zajistí, aby zákazníci našli vaše produkty ve chvíli, kdy je hledají. A my kampaně nastavíme tak, aby vašemu e-shopu vydělávaly! PPC kampaně se stanou jedním z klíčových zdrojů objednávek vašeho e-shopu. Co vše zahrnuje správa kampaní:
- Založení nebo kontrolu reklamních účtů
- Úpravu produktových feedů přes Mergado
- Tvorbu struktury kampaní (vyhledávací, Google nákupy – PMax / PLA, display a remarketing)
- Přípravu textů a bannerů reklam
- Optimalizaci a škálování v rámci stanovených cílů (PNO / ROAS)
7
📈 Krok 7:
Vyhodnotíme kampaně v kontextu celého e-shopu
Připravíme pro vás přehledný souhrn výsledků v nástroji Looker Studio, kam budete mít přístup 24/7. Společně pak budeme schopni vyhodnotit, škálovat a učit se z kampaní a posouvat tak e-shop kupředu. V reportu naleznete:
- Výsledky celého e-shopu dle Google Analytics 4
- Analýzu výsledků jednotlivých kategorií, podkategorií a produktů
- Výsledky jednotlivých marketingových platforem
- Celkové rozpočty na výkonnostní kampaně a celkové PNO e-shopu
- Analýzu chování uživatelů webu
- … a spoustu dalších užitečných informací
Přehledný souhrn výsledků
v Looker Studio
8
⚙️ Krok 8:
Vyhodnotíme kampaně v kontextu celého e-shopu
Nastavením a spuštěním kampaní práce nekončí, teprve začíná. Budeme sledovat a analyzovat data ze všech spuštěných kampaní. Zjistíme, jaké reklamy, kampaně, klíčová slova a strategie přináší nejlepší výsledky a ty budeme škálovat. Budeme vám pomáhat zlepšovat business, plánovat akce a posouvat e-shop dopředu.
S námi se váš e-shop neustále vyvíjí a zlepšuje. Budete vždy o krok napřed před konkurencí.
💰 A kolik to bude stát?
Rozdělujeme na nastavení a správu.
1: Úvodní audit a setup:
- Audit e-shopu a analýza konkurence
- Doporučení pro úpravu e-shopu a nabídky
- Nastavení Meta Business Manager a Google Merchant
- Nastavení analytických nástrojů a reportovací šablony
- Nastavení kampaní v rámci Google Ads, Meta Ads a S-kliku
- Příprava grafické linky bannerů do reklam
2: Správa kampaní:
- Správa kampaní Meta Ads, Google Ads a S-klik
- Tvorba a úprava nových kampaní a reklam
- Plánování nových akcí a rozvoj e-shopu
- Průběžná komunikace a projektové řízení
- Příprava bannerů a textací do reklam
- Real-time reporting v Looker Studio
- Minimálně 1x měsíčně online call
od
35.700 Kč
/ měsíčně
Finální cena se odvíjí od stavu e-shopu, e-shopové platformy a počtu produktů. Finální cenu stanovíme po úvodní schůzce. Cena nezahrnuje reklamní kredit do kampaní.
✨
Proč spolupracovat právě s námi?
🔑
Nabízíme ucelený přístup k propagaci
e-shopu.
🤓
Každá platforma má svého specialistu.
📤
Komunikujete přímo se specialisty, kteří se o reklamní účty starají.
🖥️
Zajistíme přípravu bannerů a videí, které prodávají.
📈
Přehledný souhrn výsledků v Looker Studio.
🚀
Efektivní komunikace přes Freelo – nástroj na projektové řízení.
Stále váháte? Pomohli jsme již spoustě e-shopům v růstu.
🏆
U nás jste v dobrých rukách
💬 FAQ
Primárně nasdílení přístupů do reklamních nástrojů, stanovení cílů, info k produktům a kategoriím. Pokud si budete připravovat grafiku sami, tak také grafické podklady do reklam. Dále pak průběžné konzultace a zpětnou vazbu, abychom společně posouvali e-shop dopředu.
Díky našemu procesu jsme schopni spustit první kampaně do 7 dnů od zahájení spolupráce.
Ano. Klientům pomáháme s propagací e-shopů například v těchto zemích: Slovensko, Německo, Rakousko, Polsko, Nizozemsko, Norsko, USA, Velká Británie.
Před začátkem spolupráce si děláme detailní průzkum a zjišťujeme, jestli dokážeme vašemu e-shopu pomoci v růstu. Tato situace by tedy nastat neměla, pokud zapracujete naše doporučení z auditu e-shopu a konkurence.
Správu Meta Ads, Google Ads, S-kliku, Heuréky, Zboží.cz, TikTok Ads, E-mailing a SEO.
Ano, můžeme pro vás zajistit přípravu bannerů a videí. Máme tým šikovných grafiků a video editorů kteří se specializují na tvorbu grafiky pro výkonnostní reklamy.
Ano, právě pro Vás máme připravený balíček Socials Boost, který zahrnuje pouze správu Meta Ads kampaní.